۱ – ابعاد فایل آگهی بر حسب پیکسل درج شده است.
۲ – حجم فایل آگهی در هر فرمتی بیشتر از ۵۰ کیلوبایت نباشد.
۳ – فایل آگهی باید در یکی از فرمتهای gif، jpg باشد.
۴ – ارسال آدرس ایمیل کارفرما در زمان ارائه درخواست، الزامی است.
۵ – مراکز فرهنگی، تحقیقاتی و دانشگاهی از تخفیف برخوردار خواهند شد.
۶ – مسئولیت کلیه متون و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده کارفرما میباشد.
۷ – قابلیت گزارشگیری از تعداد کلیک تبلیغ یا تبلیغات مورد نظر شما در هر جایگاه میسر است.
۸ – در صورت تمدید قرارداد آگهی به میزان بیش از ۳ ماه، ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف لحاظ خواهد شد.
۹ – طراحی فایل آگهی بر عهده کارفرما بوده و در غیر اینصورت هزینه طراحی جدا محاسبه خواهد شد.
۱۰ – برای فایلهای متحرک فلش، لازم است کارفرما لینک مقصد را روی فایل فلش اعمال نموده باشد.
۱۱ – برای فایلهای متحرک گیف (با پسوند gif) و فایلهای عکس ثابت، لازم است کارفرما لینک مقصد را در زمان ارائه درخواست به خبرگزاری اعلام نماید.
۱۲ – در تمامی جایگاهها، امکان قراردادن بیش از یک تبلیغ وجود دارد و خبرگزاری در تعیین الویت نمایش و تقدم یا تأخر فایلها در صورت وجود همزمان چند تبلیغ فعال در یک جایگاه واحد، مختار خواهد بود.
لطفا جهت طرح هرگونه سؤال یا ثبت سفارش از طرق ذیل تماس حاصل نمایید: